20111126

Chcę

Kto? Ja. Jaka? Smutna. Dlaczego? Bo sama. Dlaczego? Bo to ja, smutna ja. Czy kiedyś nie będę smutna? Nie.Dlaczego? Bo jestem smutna bo sama, a sama bo smutna. Okrąg to jednak najdoskonalsza krzywa. Ma taką prostą definicję... Szkoda że im prostsza definicja tym trudniej ją mi zrozumieć.Dlaczego nie rozumiem że jeśli się nie zmienię to tak zostanie? Że nikt minie pomorze? Ani mazowsze? Ani małopolska?

Popatrzymy na ten mój kłopot z góry. Pisząc że tego nie zrozumiem, piszę dokładnie czego nie pojmę i wyjaśniam sobie.A jednak nie rozumiem. Jestem nielogiczna - powinnam to pojąć.

A jednak k**** mi się nie udało.

Jestem idiotką, wariatką.

Jestem sobą.

I mimo wszystko lubię siebie.

Może ktoś mnie kiedyś zrozumie. Ktoś kto nie rozumie siebie samego tak jak ja. I ja go zrozumiem... I zrozumiem po co tego chcę. Nie wiem tego.

Jeszcze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz